01. Who's the best?

A, więc zaczynam ja (Kwangmiś). ^_^
Razem z hyungiem postanowiliśmy (niech nie zmyli was to), że nasza pierwsza notka, będzie właśnie dzisiaj, ponieważ jest I ROCZNICA Alphabat'ków <3 No cóż ja mogę powiedzieć. Moja notka jest bardzo uboga jeśli chodzi właśnie o główny temat naszego postu, lecz oprócz Batków mam także inne nagłówki, więc może przejdę już do pokazywania..


 C:ode <3 Hyung specjalnie dla ciebie! <3 ^^

F:ie.. To bardzo stary nagłówek, ale jeszcze z października i mam nadzieję, że się spodoba ^^

B- Joo oraz Hansol z Topp Dogg'a.. Jejku uwielbiam ich najbardziej na świecie, a najbardziej B-Joo... Ale kto się ze mną zgodzi, że ma on naprawdę dziwne włosy? ;o 


Moja ulubiona para - Jongsuk i Krystal.. Mam nadzieję, że wam się spodobają, bo bardzo dużo nad nimi pracowałam ;p 

----------------------------------------


Jak już mój mały Minnie wspomniał, mamy rocznicę debiutu Nietoperzy... z tej okazji z mojej strony prace tylko o nich :D

Robiony tak nagle... jedno spojrzenie na zdjęcie Soo i miałam już w głowie pomysł na nagłówek. Był on nieco inny niż efekt końcowy, ale myślę, że to co mi wyszło jest jednak lepsze :D

Moje kochane Dżetpaciątko <3 kocham go i bardzo mnie boli fakt, że od roku nie potrafię wybrać pomiędzy nim i Code...
Wzorowany na photobooku do Answer. Mam jeszcze wersję z Seljunem, ale to może kiedyś... :D

Robiona w ostatniej chwili... i to dosłownie, bo skończyłam dwie minuty temu :D
Bardzo mi się podoba, ale i tak czegoś mi tu brakuje :/



A na koniec dwie beznadziejne samotne ikonki... nie szipuję tego paringu, dla mnie Psilonek jest z Fie i tyle, ale te zdjęcia są przesłodkie ^^





Jeśli chodzi o zamówienia, to przyjmuje Kwangmiś, bo hyung odpoczywa ;)

3 komentarze:

  1. Mam pytanko . Robicie może nagłówki na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nagłówki ;) Powodzenia życzę / Może chcecie się informować o NN? Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X