03. Stop Stop It!

(c) Kwangmiś

*muzyka*

Trzecia notka na TG jest robiona na nowy rok 2015 ^^ <3. Hyung w podsumowaniu pytał się was o kim będzie ta notka.. Jednak nikt nie odpowiedział :( Natomiast mogliście się domyślać. Ale w sumie już wam mówię. Głównym tematem dzisiejszej notki jest - Got7. Dzisiaj jest pierwsza rocznica od ich debiutu oraz... Możemy już powiedzieć, że Goty nie są już rookie! Brawo <3



Zamówienie dla Rani Hatake
Podgląd
Megan&Kakashi.. Nie typowe połączenie, a jednak.. No nie wyszło tak jak miało wyjść na początku (co z tego że mi się trochę nie podoba), ale ważne, żeby zamawiającej się podał <3 No i chyba się podoba ^^.

Zamówienie dla Keri Nome
Podgląd
Hunnie <3 Ten szablon mi się akurat bardzo podoba <3 No chociaż też nie miał być taki o jakim myślałam xD.

Nagłówek z BamBam'em <3 Nie wiem jak wam, ale mi się tam trochę podoba <3 ^^

Jackson Ever <3 Mam także dla was drugą wersję tego nagłówka zrobiona z Sunggyu <3 Niezbyt mi się to podoba, ale może pomińmy ten fakt xD.

A więc no ten.. Ten nagłówek jest nijaki, bo jest stary.. Nie aż taki stary, ale stary xD.

Ja tam nie wiem o co chodzi hyungowi z tym zielonym :d Za bardzo rażący? Naprawdę? :(  xD

No i jakoś tak wyszło, że powstała taka wersja Marka... Ech bez.. No.. Komentarza ;-;

Pominę może fakt, że Youngjae na początku był niebieski na twarzy i zastanawiałam się jak to zmyć.. Ale w końcu wpadłam na ten pomysł i jest idealny ^^

Taka parka yaoi - YugBam.. Mnie się tam podoba B-)

Chciałam dodać coś śmiesznego.. Ale no ten...Ale wyszło coś dziwnego xD.

Czy on nie wygląda jak małpa? Tło zrobiłam ja, natomiast gifa dodał hyung :* :D Wyszło śmiesznie, dziwnie i w ogóle :D

Musiałam dodać coś z Jackson'em, ale wyszło mi to dosyć dziwnie... No.. Nawet napis nie pasuje :/

JB <3 Ta praca mi się akurat podoba! Nie wiem czemu.. Nie no dobra wiem.. Bo ostatnio mi się on śnił <3 No i go pokochałam <3 Więc i sygnaturka mi się podoba <3

Majk <3 Ta sygnaturka jest pokazana nieco wyżej i podoba się <3 Nawet bardzo <3 Rawr! <3 ^^

 Śmiesznie on wyszedł... Ogólnie to Youngjae bardzo mnie śmieszny... Te jego usta są śmieszne.. On jest śmieszny.. Dobra, ale tą sygnaturkę.. Robiłam krótko xD.

A oto Yugyeom <3 Na początku miał to być gif, ale nic nie wyszło z gifa, więc pozostawiłam to właśnie w takiej postaci.. No cóż.. Yugyeom jest taki dziwno-śmieszny xD.

Żadnej pracy z "Jr." przepraszam, ale nie potrafiłam nic znaleźć co by mi się podobało z nim w roli głównej ;( Może hyungowi uda się coś z tym zrobić? Nie wiem.. Zobaczymy ^^.

----------------------------------------
Jest Jr. tak jak Minnie przewidział ^^


Hepi berfsdej tu GotSiedem z okazji rocznicy! ^^

Dużo czasu minęło od ostatniego postu tutaj... Niestety, zaczęła się szkoła, a cztery zagrożenia nie pomogły mi w znalezieniu czasu. Pominę już fakt, że uczyłam się w czasie świąt na poprawę, a tu nagle dwa z nich zniknęły. Trzecie poprawiłam bez problemu, a czwarte to już masakra.
W związku z powyższym proszę o wybaczenie, że mój wkład w dzisiejszą notkę jest raczej marny, ale po prostu nie miałam czasu, żeby zrobić coś więcej. Tym bardziej, że zupełnie nie znam GOT7 :P


[POBIERZ]
To chyba pierwsza jasna praca jaką zrobiłam i mi się podoba. Ogólnie, to lubię Marka. Jest jednym z aż trzech członków GotSiedem, których potrafię odróżnić od reszty :P

 Chciałam zrobić coś przesłodkiego, ale chyba mi to nie wyszło :/ bardzo podoba mi się jego fryzura i sama planuję sobie coś takiego zrobić :D

 Dwa Jacksony dla mojego małego Miśka <3 jeśli chodzi o kolorystykę, bardziej podoba mi się drugi ;)

Mark... Mark robiony na podobieństwo innego nagłówka do zamówienia dla koleżanki. Na początku mi się bardzo podobał, teraz chyba już mniej :/

Osobiście bardzo mi się podoba, tylko napis mi nie wyszedł :/

I żeby nie było mało, dodam jeszcze taką sygnaturkę z Tae ^^
Rozmazałam ją specjalnie, nie myślcie, że to wypadek przy pracy. Bardzo mi się podoba, tym bardziej, że długo nad nią pracowałam.




To tyle od nas na dzisiaj. Mało, ale z tego co wiem, właśnie zaczęły nam się ferie (podczas których czeka mnie staż), więc pewnie będziemy miały więcej czasu na tworzenie grafiki.
Ostatnio nikt nie pofatygował się, żeby pomyśleć nad tematem naszej notki, ale dzisiaj dam wam podpowiedź:


Widzimy się już za kilka dni ^^

1 komentarz:

  1. Ommo! <3 Śliczne! I tak bardzo podoba mi się ten BamBam ze skrzydełkami! <3 I ten BamBam Co robi Aegyo jest kochany! <3 Takie słodziutkie! W ogóle wszystko jest boskieee! *-*
    I chyba już wiem jaki będzie temat następnej notatki! I już się cieszę! :D
    Powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X