14. Only One [PÓŁ ROKU ISTNIENIA]

Little Alpha

Nasza czternasta notka jest specjalna. Specjalna, bo wczoraj minęło pół roku od otwarcia bloga. Wiem, że jesteśmy spóźnione, ale pewne osobiste problemy z mojej strony (a Kookie się sama wytłumaczy) sprawiły, że byłyśmy zmuszone do przesunięcia posta o dzień. Mam nadzieję, że nam wybaczycie.
Wybaczcie również brak paczki, którą obiecałam, ale jak już wspominałam - problemy osobiste, no i nie mam na nic czasu, ani ochoty :/

I znów pragnę zadedykować swoją część notki mojej kochanej Lili, bez której nie byłoby tu teraz ani mnie, ani mojej (beznadziejnej) grafiki <3


Szablon, który pojawiał się tu już z logo Sonamoo, oraz (w podobnej formie) z logo Ace Taemina. Bardzo mi się podoba ten układ i na pewno nie raz jeszcze go przerobię na inny zespół, więc jeśli ktoś ma jakieś specjalne życzenie co do tego, to proszę tylko o link do logo zespołu i na pewno zrobię :D

To również jest przerobiony inny kod, tym razem Jaekyung z poprzedniej notki, ale po prostu taki układ mi tu pasował idealnie. Mam nadzieję, że zgadłam, że to Eddy, chociaż szukałam takiego zdjęcia z E.co, ale cóż, moje szczęście... :/


Pierwsza moja praca, w której użyłam topaz i bardzo mi się podoba ^^
Ten nagłówek jest moim faworytem, bo mimo, że może trochę marnie wyglądający, to i tak ma w sobie dużo treści (dosłownie) i męczyłam się kilka dni, zanim uzyskałam pożądany efekt.

A to paczuszka zdjęć moich kochanych Oh My Girl <3
Mam nadzieję, że komuś się przydadzą ^^


~~~~KOOKIE~~~~

Moja notka niestety uboższa, ponieważ mimo dużego czasu nie miałam weny na NIC kompletnie na NIC. Rzeczy jakie dzisiaj dodaje (wcale nie jest ich wiele) nie podobają mi się prawie wcale :(( Może jedna, czy dwie za co was przepraszam :((

[POBIERZ]
Szablon z Zelusiem, który w końcu udało mi się zrobić. Jestem z niego dumna ^^.

2Hyun

 Ji Chang Wook <3

Seo Young Joo

Tao



KOCHAM ICH BARDZO MOCNO <3 Omo <3


Podsumowanie:

Na koniec chciałyśmy podsumować naszą pracę przez te pół roku.

Posty: 14
Szablony: 23
Obserwatorów: 21
Wejść na bloga: prawie 5500 <3
Komentarzy: 64

Dziękujemy, że jesteście z nami <3

3 komentarze:

  1. świetna notka :)
    teraz tylko czekać na roczny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ommo! *-*
    Jak ja uwielbiam Twoje prace! <3
    Są świetne! Ten Tao i to z kwiatami! *O* A cudowności GD i T.O.P nie potrafię ująć w słowa... :3
    Ale znasz moje zdanie na temat Twoich prac :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam się do niczego przyczepić bo wszystko jest boskie.

    Zapraszam : http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X