17. Candy


Little Alpha

Cześć!
Obiecałam, że tą notkę rozpocznie Kookie... Niestety, postanowiła mnie zostawić samą i udać się na urlop, przez co znów jestem sama... Na szczęście obiecała, że wróci, tylko jeszcze nie wie kiedy ;)
Dzisiaj mam mało, a jedyny szablon w notce jest tylko na pokaz, żebyście zobaczyli, jakie cudo zrobiłam dla mojej Lili <3




podgląd || live
Podgląd live na blogu Lili - polecam poczytać i skomentować, będzie szczęśliwa ^^


Nie lubię Hyosung, jednak jej ostatnia sesja jest boska i robię z nią dużo prac

Za Sistar także nie przepadam, Fioletowej najbardziej nie lubię, jednak tutaj wygląda slicznie, a nagłówek wyszedł moim zdaniem całkiem fajnie ^^

Vic... Nie wiem, jak ja to zrobiłam, ale zrobiłam i wyszło cudownie *-*

A to chyba najlepsza moja praca w życiu... przekaz jest, nie wszyscy zrozumieją, ale ja jestem zadowolona.


Tu nie ma napisu, bo nie potrafię ich robić, a nie chciałam zepsuć...

Taką sygnaturkę zrobiłam dla Kookie, tylko zmieniłam napis na korzystniejszy moim zdaniem :P

Yeol jest przesłodki, a ta sygnaturka cudna *-*

Czy tylko ja ryczałam oglądając Bambiego? </3

Kto nie kocha Sida? <3




O wiele lepiej wychodzą mi ikonki duże niż małe, więc oczekujcie więcej w kolejnej notce ;)


Na dzisiaj to tyle... Niewiele, wiem, ale nie mam ostatnio na nic weny... Postaram się poprawić :)


PRZED POBRANIEM CZEGOKOLWIEK ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM

1 komentarz:

  1. booooziu zakochałam się w sygnaturce z bambi <3 jeeest przeurocza

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X