26. A Few Years Later


Piszę ten post chyba od tygodnia, jak nie dłużej... ehh, nic mi się nie chce </3
Co ważnego powinnam tu napisać? Chyba nic. Miałam wczoraj próbny egzamin zawodowy i nie chwaląc się powiem, że jestem pewna, że zdam. Bardzo łatwe.
Poczułam się dzisiaj dyskryminowana. Czemu? Udałam się do fotografa w celu zrobienia zdjęcia do dowodu, gdyż zbliża się sądny dzień, jakim są moje osiemnaste urodziny... i nie zrobił mi zdjęcia, bo mam grzywkę. Jeszcze niecałe dwa lata temu nikomu to nie przeszkadzało, a teraz mam wyglądać jak pajac. Już nie wspomnę o okularach, z którymi nie rozstaję się nigdy, przez dość sporą wadę wzroku. A niby zdjęcie ma pokazywać człowieka takim, jak jest naprawdę...

Nie będę was dłużej zanudzać marudzeniem. Kolejną notkę postaram się dodać przed moimi urodzinami, chociaż i tak nikt tu nie wchodzi, więc nikomu to nie przeszkodzi, nawet jak już nic tu nie dodam. Nie planuję czegoś takiego, ale nigdy nie wiadomo...

A nowy główny... zaczęłam robić, co z tego wyjdzie to nie wiem. Ostatnio nie idzie mi pisanie kodów, co widać po braku szablonów już w którejś notce z kolei </3




Nagłówek zrobiony na przykładzie instrukcji znajdującej się na forum War of Beast, a należy ona do Victim. Sama praca nawet mi się podoba, chociaż to nie mój styl.

Kocham tego pięknego pana <3 a jako, że w Korełi jest już po północy, to ma urodzinki! #‎NobodyButUKwon‬ <3

A to stworzyłam jako niby-okładkę do mojego opowiadania. Jeśli lubicie mafiowo-gejowo-kpopowe fanfiki, to zapraszam TUTAJ ^^





Mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie... niby ZiKwon forever <3 ale ZiKyung też kusi... no i jeszcze ten pocałunek <3 przepraszam wszystkich homofobów, jeśli komuś się to nie podoba i zamierza hejtować, to niech wypierdala z bloga i nie wraca. Tak tylko mówię, jakby ktoś taki się tu znalazł ;)








[POBIERZ]
Nie są to moje pierwsze tekstury, ale pierwsze, do których się przyznaję... nie wiem, czy są dobre, ale mi się podobają i wykorzystałam je w kilku pracach ^^




Nie wiem, po co komu takie zdjęcia, ale ostatnio uwielbiam tatuaże i nie mogę się doczekać zrobienia własnego, więc zebrałam trochę zdjęć i powstała taka paczuszka...




 [POBIERZ]
 [POBIERZ]
 [POBIERZ]
 [POBIERZ]
 [POBIERZ]
[POBIERZ]

Jak można zauważyć, niektóre koloryzacje powstały specjalnie do moich prac, a pozostałe zrobiłam z nudów.


To chyba tyle... przed pobraniem zapoznaj się z regulaminem i inne pierdoły...

2 komentarze:

  1. Śliczne prace <: Najbardziej podobają mi się pierwsze dwa nagłówki ^^
    Teksturki bardzo przyciągnęły moją uwagę, więc je pobieram c:
    Czekam też z niecierpliwością na nowy główny ^^
    Pozdrawiam <:
    oreuis
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. KWON! :D Śliczne prace! A jak oglądałam ten pocałunek ZiKyunga to nie mogłam wyrobić ze śmiechu, ale było to takie awkward xdd Najbardziej podoba mi się... Nie wiem co wybrać xd Chyba wszystkie prace są moimi ulubieńcami ^^
    Pozdrawiam słodko xx

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X