28. You Are The One That I Want [music tag]



Miałam ten post dodać już dwa tygodnie temu, ale mi się nie chciało, a kilka ostatnich dni leżałam w łóżku i nie miałam dostępu do laptopa. Kara? :(
Na szczęście już jestem zdrowa, a pani nie krzyczała, jak pisałam poprawę sprawdzianu z telefonem, więc mam całkiem dobry humor. Wisi nade mną tylko matematyka, ale wierzę, że jakimś cudem zdam do kolejnej klasy. W końcu to nie może być tak, że mój brat jest matematycznym geniuszem, a ja beztalenciem, nie? Chyba, że on dostał wszystkie matematyczne zdolności, a ja nic? Błąd genetyki, przecież to ja jestem starsza :/




I tak, obejrzałam niedawno Grease, a Travolta postanowił zniszczyć moją silną wolę i został gifem na początku, oraz piosenką przewodnią posta... Chyba obejrzę to znowu...


Dawno dawno temu zostałam nominowana przez Ally do music tag. Sygnaturki wykonałam już dawno, a że mam dziwny mózg i gust i hip hop (jak to twórczość Zico określa artykuł na Wikipedii) mnie uspokaja, to dopisałam wyjaśnienie wyboru każdej piosenki...

Sygnaturki zrobione zostały na podstawie tej listy, zabawa została zapoczątkowana przez prettysmilex, a ja muszę nominować trzy osoby i właśnie się zastanawiam, kogo wybrać, bo z dwóch osób, których twórczość lubię jedna już została nominowana:


Chingyu z bloga 24 Hours Stories (jak nie doda sygnaturek tam, to pożyczę jej kawałek posta tutaj, w końcu kiedyś prowadziła tego bloga ze mną)
Renfri z Panda Graphics (nie wiem, czy zauważy nominacę, ale kocham jej grafikę)

Nigdzie nie ma przepisu, że mają być trzy, więc zostawię dwie osoby, bo naprawdę nie wiem, kogo wybrać :/




1. A song that describes me: TAEIL - IT WAS LOVE
Długo się zastanawiałam nad piosenką, która mnie opisuje, aż nagle czytając tekst stwierdziłam, że to jest to. Są dwie wersje tej piosenki, drugą śpiewa jeszcze Luna z f(x), jednak ta podoba mi się o wiele bardziej, bo śpiewa to moja Kluska.


2. A song that describes what i'm feeling: BLOCK B - TOY
Ta piosenka pasowałaby również do numeru 5, bo zawsze, kiedy jej słucham, chce mi się płakać i czuję dziwny smutek... ale może to jest spowodowane tym, że jest tak prawdziwa? Niemniej, kocham ją, jest jedną z moich ulubionych.


3. A song that's stuck in my head: VIXX - ALIVE
Obejrzałam dopiero jeden odcinek Moorim School (koreańska drama, polecam bardzo bardzo, mogę zarzucić linkiem, jak ktoś chce) ale już wiem, że Alive to super piosenka, a Hyunwoo (chłopak na sygnaturce) w blondzie to życie. 


4. A song that makes me happy: ZICO - VENI VIDI VICI
Nie wiem, co napisać... w ogóle, cała twórczość Bloczków i samego Zi sprawia, że jestem szczęśliwa, ale VVV ma szczególne miejsce w moim serduszku i uśmiecham się słysząc ją <3


5. A song that makes me sad: FT ISLAND - PRAY
Cóż... napisanie, że ta piosenka TYLKO sprawia, że jestem smutna, to niedopowiedzenie roku. Bardzo ją lubię, mimo, że niemal zawsze słuchając jej odczuwam niewyjaśnione stany lękowe i mam złe myśli. Ale i tak kocham Hongkiego.


6. A song that makes me calm: ZICO - 말해 YES OR NO? (ft. PENOMECO, THE QUIETT)
Sygnaturka bez sensu, zupełnie jak teledysk, do którego linka jednak nie podałam, bo obejmuje tylko część Zico, a ja lubię też resztę. Uspokaja mnie, idealne antidotum na piosenkę powyżej. I tak, przy tym mi się najlepiej zasypia.


7. A song that makes me want to fight: BLOCK B - WANNA B
Zarzucam linkiem do wersji live, bo jest piękna. Do you wanna B? mówi samo za siebie, nie muszę chyba nic dodawać? Pewnie muszę, bo nikt nie wie o co mi chodzi, ale już zapomniałam, co miałam napisać.



Czemu ja nie lubiłam tego stworzenia? Przecież to takie słodziaśne jest <3

Co jak co, ale tatuaże Kluski to ja lubię... Cokolwiek to znaczy... Musze pamiętać, żeby przy najbliższej okazji go zapytać, ile ich ma :/





Miałam dorzucić jeszcze koloryzację i szablon, no i zrobić nowy główny, ale mi się nie chce. Hejtujcie mnie, może wam ulży <3


3 komentarze:

  1. WOW! SO BEAUTIFUL! :D
    *kaszle*
    Sorki, byłam na euroweek'u xd Jeszcze nie przestawiłam się do końca na polski, do moich rodziców mówię jeszcze trochę po angielsku, wszystko mi się miesza xdd
    Co do notki! Wszystkie sygnaturki są idealne, ale najbardziej kocham czwartą.
    I JAK MOGŁAŚ NIE LUBIĆ MOJEGO SŁODZIAKA "BIG BOY MINO"?! xdd
    No ale nic xd Wszystkie prace piękne. ^^
    Pozdrawiam słodko xx

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę śliczne sygnaturki. Widać że dużo roboty zostało w nie włożone. Ukradłam dwie, mam nadzieję iż to nie jest problem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie. Jak dawno tu nie zaglądałam. (#HugMonsterLogic)
    Właśnie poszukiwałam sygnaturki z Zico i właśnie znalazłam cudowną. Reszta prac również jest cudowna, ale nie tak jak Zico ♥ Po wczorajszym to naprawdę mam fazę na niego.
    Zapraszam właśnie na notkę z Block B na http://nikki-hm.blogspot.com/

    1. Nick pobierającego: Hug Monster
    2. Numer szablonu ( sygnaturki ) 4 z notki 28.
    3. Hasło: myślę że jest u góry xD
    4. Adres twojego bloga: http://nikki-hm.blogspot.com/
    Mam nadzieje, że dobrze to wyszło. Wysłałam ci wiadomość na gg, chociaż dalej nie jestem pewna xD

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X