32. Party



Dzisiaj przeważa mi tu Jay Park... no cóż, za dużo prac nie mam, więc nie ma w czym za bardzo przeważać...
Wszyscy w wakacje biorą się za grafikę, niektórzy odwieszają zawieszone blogi... a ja jestem jeszcze bardziej leniwa niż przez cały rok szkolny. Ale postaram się przez ten ostatni miesiąc wakacji jakoś zebrać się w sobie i robić więcej i w końcu wyrobić się z notką w planowanym terminie </3
A wszystkie prace oprócz szablonu i sygnaturki powyżej zrobione na wyzwania katalogu grafików, lub forum.





[POBIERZ]
Szablon zainspirowany piosenką F.T.Island - Freedom bo jest cudna *-*
Powinien być chyba w kolorze żółtym, bo to kolor ich fandomu, ale w mojej głowie powstał fioletowy projekt, więc tak zrobiłam...
Data na podstawie instrukcji Zielonego Kociaka i w rzeczywistości nie wygląda tak krzywo, po prostu zrobiłam podgląd przed poprawieniem :/

























[POBIERZ]



[POBIERZ]
Na pewno znajdą się tacy, którzy zapytają po co komu paczka dodatków z arbuzami? A ja odpowiem im, że nie mam pojęcia. Ale tego chyba jeszcze nie było, więc już jest :O miała być jeszcze paczka z bananami, ale wszystkie były takie same :/ a wszystko jest znalezione w internecie, więc ja je tylko zebrałam...


3 komentarze:

  1. Sygnaturka otwierająca i drugi nagłówek są najlepsze moim zdaniem.
    Propsy za arbuzy. xd Wolę jednak banany. :D
    Pozdrawiam! I chęci życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z tym powtórzeniem - to nie ja. Na serio.
      Przy okazji dodam, że szablon też jest powalający. Prosty, ale genialny.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X