42. Make It Rain [2 URODZINY!]

Little Alpha
Bondziorno!
Kiedy wy to czytacie, ja pewnie już zapierdzielam z mopem po jakimś super-hiper włoskim hotelu. Albo po Bolonii, bo na poniedziałek zaplanowali nam grę miejską. W ogóle, to życzcie mi powodzenia, bo mam pracować z najgorszymi.
Moja część graficzna nie powala, wiem. Ale za to przygotowałam paczuszkę z dodatkami. Chingyu chciała się przyłączyć, ale mój wyjazd wszystko pokomplikował, więc zrobiła trochę dodatków dla wszystkich.




Nie sądziłam, że ten blog pociągnie tak długo. Jestem mile zaskoczona i cieszę się, że jednak nie pierdzieliłam tego w cholerę i nie usunęłam bloga, kiedy było ciężej. I chociaż czasami nie mam ochoty na grafikę, najchętniej usunęłabym PS i wszystkie dodatki z laptopa, to po jakimś czasie nie mogę nadążyć z nowymi pomysłami. Szkoda, że raczej nikt tu nie zagląda, a jak już, to pobiera dodatki i nie napisze nawet komentarza, ale nauczyłam się nie przejmować takimi osobami i robić dalej to, co chcę. Mam nadzieję, że będziemy obchodzić jeszcze wiele kolejnych urodzin.

Teraz zapraszam do oglądania prac i do zobaczenia w grudniu!
Ariwederczi!


Jeszcze zapraszam na stronkę Gliteruje.pl której otwarcie będzie miało miejsce 30.11 i mnie wtedy tam nie będzie, ale jak wrócę, to na pewno tam będę i zapewniam, że to będzie super-hiper strona, więc zachęcam do wchodzenia, rejestracji i ogólnie udzielania się.























Paczka dla obserwujących ABC i tych, którzy wstawili button na swoim blogu.
W komentarzu prosimy podać e-mail i adres bloga, na którym jest button, a Chingyu wam wyśle hasło. No chyba, że nie, to ja będę kombinować :P



Chingyu
Witajcie.
To już dwa lata, prawda? Cholernie szybko minął ten czas i nie mogę w to uwierzyć, że praktycznie trzy lata słucham koreańskiej muzyki. Chyba pójdę to oblać, haha (:d). W sumie to nie wiem co mogę napisać, bo nie lubię pisać wstępów - pewnie już to zauważyliście, no ale cóż... Wypadałoby. W piątek były osiemnaste urodziny mojej siostry i no... xD (ogólnie to piszę to w czwartek, ale co tam, piszę jakbym to publikowała 14. XD).
Po raz pierwszy zrobiłam tekstury, więc no ten...
Dziękuję Little Alpha za te nieco mniej dwa lata (w końcu jestem tutaj znowu od nie dawna). Cieszę się, że mogę z wami świętować i podzielić kolejnymi pracami.
Little Alpy nie będzie do końca miesiąca, więc notki będą się pojawiać co dwa tygodnie, tak jak wcześniej, tylko bez jej wpisów. Mam nadzieję, że uda mi się cokolwiek tworzyć, bo ostatnio cierpię na brak weny. T-T

SZABLON
[POBIERZ]
Nagłówek jest gifem!
Już nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio robiłam jakiekolwiek prace z Naruto. Dzisiaj przychodzę do was z tym szablonem, ponieważ wciąż rozpaczam nad końcem serii Shippuuden. Popatrzcie, więc na te piękne niebieskie oczka Liska.

NAGŁÓWKI

Bobby (iKON)

Hongbin (VIXX)

Hoya (Infinite)

JB (Got7)

Minhyuk (Monsta X)

Zico (Block B), Babylon

WSPÓŁPRACE
EVELYN
 Sunggyu (Infinite)


Suho (Exo)

LITTLE ALPHA
Wooseok (Pentagon)

SYGNATURY

Changsun, Hongseob (24K)

Eddy (JJCC)

Jinwoon

TEKSTURY

MODELE

To na tyle! Dziękujemy wszystkim za wspólne świętowanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X