51. Rollin'



Zupełnie nie wiem co tu napisać... Przez ostatni miesiąc nie zrobiłam prawie żadnej grafiki, ale postanowiłam, że muszę właśnie dzisiaj dodać notkę. Dokładnie za miesiąc wypadają trzecie urodziny ABC. Nie szykujemy żadnej dużej imprezy, bo po prostu nic z tego nie wyjdzie. Ja przygotowuję się do egzaminu zawodowego i matury, a Chingyu (czyli ta współautorka, co pojawia się tylko raz w roku) ogląda Bleach i pisze fanficzki... Przy okazji zapraszam na mojego fanficzka TUTAJ ;)

Więc jak już wspomniałam - nie szykujemy żadnej wielkiej notki, jednak zapraszamy na 14 listopada, coś na pewno się tu pojawi, Chingyu obiecała w końcu zabrać się do roboty - no jak nie skorzystać? ;)













1 komentarz:

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X