08. Bounce


Little Alpha [Youngmiś]
Witam po dość krótkiej jak na mnie przerwie. Chyba pierwszy raz od dawna dodaję tu notkę w dobrym humorze, osobne notki są jednak lepsze, jeśli Kookie dodaje je w terminie. Wypominam jej to, ale cóż, obiecała specjalną notkę na za tydzień ze specjalnej okazji, więc trzymam za słowo ;)
Może zauważyliście, może nie, ale ostatnio było tu sporo zmian. Niezauważalnych, jak zmiana załogi (wywalenie Kookie z załogi i przyjęcie jej z powrotem), nieco bardziej znaczących (mój nick, który w końcu pasuje do patronów naszego bloga), lub ogromnych - zmiana adresu, nazwy bloga. Jedyna zmiana, którą zaplanowałam, ale jeszcze nie wprowadziłam w życie, to szablon główny. Wiem, że to marna wymówka, ale po raz pierwszy w życiu miałam tyle zajęć, że nie starczyło czasu. Ale od razu po dodaniu notki zabiorę się ostro do pracy :)
A teraz nie przedłużam, bo nie mam czasu, a poza tym, mam nowe okulary i jak na razie wszystko jest rozmazane, nawet nie bardzo wiem co piszę :/





[POBIERZ]
*podgląd jako gif*
Znów mam tylko jeden szablon. Ale tym razem jest to usprawiedliwione tym, że naprawdę się nad nim napracowałam. Może nie widać po jego wyglądzie, ale zrobienie screenów, sklejenie gifa i wykombinowanie sposobu, żeby tło działało tak jak chciałam zajęło mi trochę czasu. Niestety, z powodu braku miejsca ograniczyłam gadżety w kolumnie do tekstu i stron, jeśli ktoś naprawdę potrzebuje coś jeszcze dodać (obserwatorów, archiwum itp), proponuję wrzucić do kolumny środkowej, wtedy nic się nie rozwali :) Całość wygląda marnie, ale nie miałam pomysłu, jak to jeszcze urozmaicić :/


Planowałam zrobić z tego główny tutaj, ale w związku ze zmianą wszystkiego oddaję wam, może komuś się przyda.


 Minnie, let me love you! Strasznie mi się podoba <3 To była druga propozycja co do głównego, gdy postanowiłam prowadzić bloga sama, ale plany się pokrzyżowały, więc również zostawiam tutaj.


Zupełnie przypadkiem wciągnęłam się w After School, jednak jak na razie rozpoznaję tam tylko Uee. Po obejrzeniu dramy z nią (You're beautiful - polecam), nie przepadam za nią, jednak zrobiłam to cudo :)


Ten nagłówek, jak i pozostałe dwa zostały stworzone na potrzeby wyzwań na War of Beast. Team H to moje ostatnie uzależnienie i wstyd się przyznać, ale nałogowo słucham Gotta Getcha... Jednak to I just wanna have fun podbiło moje serce i właśnie dlatego tekst jest na pracy <3


Moja śliczna Jae <3 Dobrze, że czerwień to jej kolor w Rainbow, dzięki temu nie było problemu z wyborem osoby do tej pracy ^^


Pan Lee Taeil, czyli miłość mojego życia w tym tygodniu. Jest przeuroczy, prawda? <3




Pan Lee po raz drugi. Ten zielony chyba nie bardzo pasuje do niego jako osoby, ale sygnaturka mi się podoba, taka wiosenna i miła dla oka :D

Moja pierwsza praca z anime, więc nawet się nie wypowiadam na jej temat.



[LINK]
[LINK]

Mam nagrany jeszcze jeden speedart, jednak coś się w nim zepsuło, a mi się już nie chce go poprawiać, więc będzie następnym razem ;)



Na koniec jeszcze ponarzekam, że już niedługo, Beta idzie do wojska... Beta, to lider AlphaBAT - patronów tego bloga. W rocznicę ich debiutu został założony, ich debiutancka piosenka to AB City, a tytuł bloga, to cytat z ich piosenki Pass Out. I właśnie wpadłam na pomysł, ale go nie zdradzę :P

Do zobaczenia w następnej notce! <3
Myślę, że może przyjmę jakieś zamówienie na szablon z AlphaBAT, lub z Boyfriend... ewentualnie jak ktoś złoży zamówienie z kimś innym, to rozważę je ;)

1 komentarz:

  1. Wiesz, że kocham Twoje prace! *-* One są cudowne takie piękne i.. I.. Boskie po prostu boskie! Nie wiem co jeszcze napisać, bo pewnie wiesz, że najciężej jest komplementować coś... Dlatego że jak coś jest świetne to takie jest i nie ma co tu dużo mówić.. Tak jest z Twoimi pracami. Są cudowne! <3
    Weny! <3

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X