09. Mental Breaker


Hej ho, nowa notka w bardzo wesołym humorze ^^
Wyjątkowo szybko się wyrobiłam i w sumie, to dodałabym post już tydzień temu, ale... a, w sumie to nie ważne. Ważne, że jestem tu dzisiaj i właśnie w tym momencie zapraszam do oglądania reszty :D



Prosty szablonik z moimi kochanymi wariatami <3


Zamówienie dla mojej kochanej Lili, które robiłam chyba z rok jak nie dłużej... Zamówiła je jeszcze kilka blogów wcześniej i wytrwale czekała. I się doczekała :D


Wendy mnie tutaj... przeraża. Nie wiem jak, ale z pięknego zdjęcia zrobiłam coś na kształt zombie... Mimo to, efekt jest moim zdaniem nie najgorszy :D

BMJ dla mojej Lili <3 Zupełnie mi się nie podoba, ale nie wiedzieć czemu, ona to uwielbia.

Kyung już sam w sobie jest dziwny, więc na temat dziwności tej pracy się nie wypowiadam.


Może nie jest najlepsza, ale robiło mi się ją niespodziewanie miło i mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z efektu.

A tą sygnaturkę próbowałam zrobić inaczej niż inne i cóż... jest inna, ale nie wiem czy lepsza.


Najpierwsiejszy banner w mojej karierze i wyszedł całkiem miło. Spodobała mi się ta forma grafiki i biegnę ich zrobić więcej ;) a przy okazji, że mamy tu Pućka, polecam posłuchać TEGO <3

Te ikonki zrobiłam już dawno dawno dawno temu i nawet miałam je dodać w poprzedniej notce, ale po prostu o nich zapomniałam... Stworzone na wyzwanie, w którym zdobyły wyróżnienie ^^








Na dzisiaj to tyle, do zobaczenia za dwa tygodnie ^^
Przyjmę zamówienia... nie wiem ile, zobaczę, ale muszą być poprawnie złożone i w 100% zgodne z regulaminem.

Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.

3 komentarze:

  1. Omo!! ;3
    Cudowności!! *-*
    BMJ jest piękna! <3 jak wszystko co tu jest! <3 I ten śliczny szablon dla mnie! :3
    Kurczę brakuje mi już słów, żeby przekazać jak wszystko jest piękne.. *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem najlepsza, wiem :P
      Ale nic by nie powstało bez ciebie i twojego "chcę zobaczyć jak coś miga, tam się poruszy, a na końcu wychodzi cudo" a nagrywając ci speedarty ostatecznie coś mam do notki :D ale i tak ich nie oglądasz, nie kochasz mnie :(
      Będzie więcej BMJ <3 :*

      Usuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X