10. New World



Wybaczcie, że nie dodałam wcześniej notki.. Ale miałam urodziny.. Od piątku do niedzieli były u mnie najbliższe przyjaciółki i muszę przyznać.. Że poznałam sporo Koreańczyków. Nie chodzi o gwiazdy, prawdziwych Koreańczyków xD. 
Ale przejdę może do  grafiki. Dzisiaj trochę skąpo i trochę nie jak na moje możliwości.. No muszę przyznać, że jak na mnie to dosyć słabo.. Za co was przepraszam. :/



 Donghae <3 Jejku on jest taki Rrr <3 Ten nagłówek kiedyś wydawał mi się lepszy :p.

 Nagłówek z Eunhyuk'iem, który zajął mi chyba więcej niż godzinę. Kocham ten nagłówek <3.

 Och <3 No po prostu znów mam fazę na NaruHina. Rr ^^ Może dlatego, że na urodzinki dostałam mangę Naruto? *^*

Jinyoung <3. Nie miałam pomysłu na napis. Wybaczcie T-T

 Kocham tą sygnaturkę nie wiem jak wy. Ja ją kocham <3.

Baro z B1A4

 JI CHANG WOOK - sygnaturka wykonana na mojego bloga <3.

Chanyeol z EXO

Lee Hyunwoo

 Jay Park

 Tao z EXO

Zico z Block B


Zamówień nie przyjmuję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X