19. Beautiful Liar

*muzyka*
Little Alpha

Cześć ludzie.
Nie mam pomysłu na wstęp, więc przechodzę do prac.


[POBIERZ]
Wiem, że to nie kpop, ale Hayden <3 dla niego naginam zasadę, że na tym blogu będą tylko azjaci, ale Pakjon nie krzyczy, to chyba mogę :D Tak więc wyczekujcie więcej Star Wars :P


Oddaję również nagłówek z szablonu, bo uważam, że mój CSS jest straszny i psuje to cudo :/
Próbowałam zrobić coś w miarę mrocznego, ale nie wiem jak wyszło...

Kocham tą blondynę. Nawet jak ma ciemne włosy <3
Męczyłam się nad tą pracą naprawdę długo, ciągle coś zmieniałam i poprawiałam, i teraz jestem zadowolona z efektów ^^

Zicoś <3 czy tylko ja tak bardzo kocham tego człowieka? Jest dla mnie ideałem, wzorem, natchnieniem, no i jest cholernie przystojny *-*

Znacie AweSomeBaby? To jest właśnie Yechan - mocny wokal. Jest przesłodka i prześliczna i nie mogę przestać zachwycać się nią


Nieskromnie powiem, że zakochałam się w tej sygnaturce *-*

Dziękuję Kookie za znalezienie dla mnie gifa <3 dodałam napis, koloryzację i moim zdaniem jest idealnie ^^



Ode mnie to wszystko na dziś ^^ Dziękuję bardzo za ponad 7000 wejść <3

Kookie
Ostatecznie postanowiłam odejść z szabloniarni. Niestety zmusiła mnie do tego jedna, przykra sytuacja. Oczywiście w prawdziwym świecie nic mi się nie stało, po prostu zadziało się coś w internetowym świecie i chcę odejść za co was bardzo przepraszam.
Ale nie potrafię nic tworzyć na tego bloga, bo pokłóciłam się z Little Alpha. Przepraszam.

PRZED POBRANIEM CZEGOKOLWIEK ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X