20. I'm Fine Thank You

wyciskacze łez:

Witajcie.
Notka dzisiaj nie jest przypadkiem. W piątek minął rok od wypadku zespołu Ladies' Code i tragicznej śmierci EunB. Chciałam dodać notkę właśnie wtedy, ale musiałam zrezygnować z tego zamiaru. Ale dzisiaj jest rocznica śmierci Rise, co jak może wiecie, a może nie, było skutkiem owego wypadku.
Nigdy nie byłam fanką dziewczyn, jedyna ich piosenka jaką znam, to I'm Fine Thank You, a usłyszałam o nich dokładnie w dniu wypadku. Mimo to czuję smutek z powodu tego, co się stało. Ten wypadek chyba wszystkim uświadomił. że każde życie jest kruche, nawet jeśli jest się gwiazdą. Płakałam, gdy dowiedziałam się, co przydarzyło się dziewczynom, a co by było, gdyby podobny los spotkał zespół, który słucham? Boję się o tym myśleć...



Większość z was pewnie tego nie przeczyta. Większość z tej czytającej mniejszości nie będzie wiedziała, o co chodzi. Ale mimo to, posłuchajcie piosenek, do których linki znajdują się powyżej i przez chwilę porozmyślajcie o sensie istnienia, o życiu i śmierci...


A teraz przejdźmy do notki:
Szablon z Mamamoo, gdyż mam ich płytę z osobistycznie podpisanymi autografami i będę się tym ciągle chwalić B|
Szablon ten zrobiłam od samego początku dzięki wspaniałej instrukcji z manvspixel <3 Niestety, moja znajomość HTML jest naprawdę bardzo bardzo maleńka i mimo wykorzystania kilku instrukcji nie potrafię zmienić wyglądu suwaka w kolumnie </3 jeśli ktoś mi to wytłumaczy, to chętnie poprawię kody, a jak nie, to niestety trzeba będzie się z tym męczyć :/


Nie lubię Hyuny.
Ale jej nowy teledysk jest jednym z moich ulubionych, a jej zdjęcia teaserowe po prostu uwielbiam <3 No i próbowałam zrobić cuś innego, niż zawsze i mi się nawet podoba... więc innym pewnie się nie spodoba i znów się załamię i znów będę próbować się zabić </3

Nie znam Stellar, ale te zdjęcia mi się spodobały *-*
Nagłówek robiony na szybko, żeby jakoś zapchać notkę </3


Sygnaturka zrobiona na prośbę Kookie, na jej bloga o, tego tutaj. Jeśli wam się spodoba, to nie przyznawajcie się, bo jest bardzo zazdrosna o tego pana </3

EunB i Rise. Zanim ktoś się czepi, celowo wyróżniają się od szarego tła. Bo kiedy wszyscy płaczą, a rzeczywistość wydaje się szara po ich śmierci, w naszej pamięci zostanie ich kolorowe wspomnienie.





Tymczasem... koniec notki.
Jeśli chodzi o bloga, to nie wiem jak to będzie... Zaczęła się szkoła, mam mniej czasu... Na pewno nie przestanę robić grafiki, ale będzie jej mniej. No i do tej pory zbierałam wszystko razem z Kookie i było, ale zostałam sama i nie mam już takiej motywacji do prowadzenia bloga jak kiedyś...
Ale zobaczymy co z tego wyjdzie...




PRZED POBRANIEM CZEGOKOLWIEK ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X