24. I am you, you are me

user posted image

Witam po ponad miesiącu przerwy. Po prostu nie miałam pomysłów na grafikę, a tym bardziej na CSS... dlatego ten czas był tak długi. Aktualnie kończę pierwszy tydzień ferii, więc może jeszcze w trakcie tego drugiego tygodnia coś wykombinuję w PS, żeby kolejna notka pojawiła się szybciej.
Dzisiaj, ledwo otworzyłam oczy i dowiedziałam się, że mój ulubiony zespół po ponad 1,5 roku wydaje płytę, a jeszcze zanim to nastąpi, będą mieli nowy program rozrywkowy. Poprzedniego jeszcze nie obejrzałam, ale niech robią, będzie co oglądać <3 Ta informacja poprawiła mi dzień i ani pobudka przed 7, ani pobieranie krwi nie zepsuły mi humoru.

Trzeba się w końcu zabrać za nowy szablon główny... jednak brak mi pomysłów </3 mam nadzieję, że nikomu nie będzie przeszkadzać, że Heta i Iota jeszcze przez zapewne długi czas będą na nagłówku.
Oh... zapomniałam, że tu i tak nikt nie wchodzi...




 [POBIERZ || PODGLĄD]
Męczyłam się z tym kilka dni, ale w końcu wyszło. Naprawdę bardzo minimalistyczny szablon z gifem w nagłówku. Bardzo mi się podoba i chciałam go gdzieś wykorzystać, jednak nie mam gdzie...


 [PODGLĄD || LIVE]
Szablon na mojego własnego bloga, więc nie jest do pobrania, ale chciałam się nim pochwalić.


[PODGLĄD || LIVE]
Ten też nie jest do pobrania, bo zrobiłam go dla Lili <3
Zapraszam również na jej bloga (czyli klikajcie w LIVE powyżej), bo naprawdę warto!





Nagłówki z bohaterami dramy Jumping Girl, którą kocham całym serduszkiem <3
Wykonane na potrzeby "W innym stylu" Katalogu Grafików ^^


<br/><a href="http://oi65.tinypic.com/2ebd8o3.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Zrobiony dawno, próbowałam zrobić coś innego i nawet mi się podoba...


<br/><a href="http://oi63.tinypic.com/24476lc.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Zrobiony z myślą o moim blogu, jednak jakoś nie potrafię napisać CSS...


<br/><a href="http://oi65.tinypic.com/334omkk.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Człowiek o perfekcyjnej twarzy - Kim Yukwon <3
Z tego też miał powstać szablon, jednak nie wyszło... Może kiedyś.


user posted image

Zico w rudych włoskach, to życie... idę robić więcej grafiki z nim <3



<br/><a href="http://oi63.tinypic.com/f4iphk.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
<br/><a href="http://oi65.tinypic.com/2ntye1e.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>




W dzisiejszej notce przeważają prace z Block B. No cóż. kocham ich całym serduszkiem i nie mogłam się powstrzymać. Czy to nie jest tak, że każdy robi grafikę z modelkami, które najbardziej lubi? Ja nie przepadam za tymi wszystkimi sławnymi amerykańskimi modelkami, aktorkami, piosenkarkami, ogólnie za artystami z zachodu. To samo tyczy się mężczyzn. O to w tym wszystkim chodzi, żeby robić to, co się lubi i łączyć pasje. A ja łączę grafikę z k-popem i staram się zapoznać wszystkich z wschodnimi artystami. Nie powiem, że "mniej popularnymi od zachodnich", bo popularność to pojęcie względne i na przykładzie Block B - też kiedyś nie wiedziałam, że istnieje taki zespół, ale teraz mogę wam powiedzieć, ile każdy z członków ma wzrostu, na której płycie była konkretna piosenka i kto śpiewa w danym momencie, ale nie wymienię wam żadnego zachodniego artysty/zespołu, który zadebiutował w ciągu ostatnich trzech lat.
Po co to wszystko piszę? W sumie, to sama nie wiem... Chyba muszę się wygadać... No i trochę dlatego, że często widzę komentarze w stylu "ładna praca, chociaż nie przepadam za Azjatami". Serio ludzie? Serio? W czym Azjaci są gorsi? To tacy sami ludzie, jak wszyscy inni. Dziwny język? Bo nie rozumiecie. Tak samo byłoby z angielskim, gdybyście się nie uczyli, ale uczycie się, otacza was z każdej strony, więc wszystko co angielskie wydaje się "normalne". Np. taki język koreański, którego się nie uczę, ale przez trzy lata tak się przyzwyczaiłam, że wiele rozumiem z kontekstu.
Wiem, sama zaznaczyłam, że nie przepadam za zachodnimi artystami, a teraz czepiam się, że nie wszyscy lubią wschodnich, ale ja po prostu nie lubię tego, o czym trąbi się na okrągło i wszędzie. No i powiedziałam to tylko raz i nie zaznaczam tego za każdym razem, kiedy widzę pracę z amerykanami. I oczywiście nie każę wszystkim lubić Azjatów, tylko proszę... ograniczcie komentarze w stylu "praca mi się podoba, ale Azjaci..." bo to boli fanów Azji, których jest naprawdę wielu...

Dobra, kończę moją bezsensowną przemowę.

1 komentarz:

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X