23. Veni Vidi Vici

Mało świąteczna piosenka

Cóż... nie mogę powiedzieć, że wróciłam, bo też nigdzie nie poszłam...
Od poprzedniej notki minęło kilka tygodni, ponad miesiąc... Pomyślałam, że przydałoby się zrobić coś świątecznego. Ale nie wyszło. Mam tylko świąteczną sygnaturkę powyżej, ale cóż... liczą się chęci, nie?
W tym roku bardziej, niż na święta czekałam na premierę Przebudzenia Mocy. Nie byłam w kinie, ale kiedy dowiedziałam się strasznej rzeczy o mojej ulubionej postaci, jakoś mi się odechciało :/
Pewnie nikt nie doczyta do końca, więc już teraz życzę wszystkim Wesołych Świąt ^^




[POBIERZ]
Nagle wpadłam na pomysł takiego szablonu, trochę się namęczyłam z menu, ale zrobiłam. Nie przewidziałam innych gadżetów, ale jak ktoś chce, można je dodać pod treścią bloga, wtedy pojawi się ładny suwaczek ;)


Ostatnio mam fazę na Yeola i Lightsaber, więc powstało to cudo <3


Nie wiem, czemu to zrobiłam... niezbyt mi się podoba, ale niech już będzie...

Wpadłam w samouwielbienie i zakochałam się w tej sygnaturze, chyba najlepsza moja praca ostatnio <3


Zrobiłam ten banner już dawno i w sumie to nie wiem, co mnie inspirowało, ale podoba mi się.




PRZED POBRANIEM CZEGOKOLWIEK ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM

4 komentarze:

  1. Jejkuu~~
    Śliczny szablon z Red Velvet ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest bardzo ładny, prosty. :3 Najbardziej podoba mi się nagłówek oraz 2 sygnaturki. Są świetne. :D
    Pozdrawiam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon bardzo mi się podoba. Nagłówek jest wprost genialny! Druga natomiast sygnaturka podbiła moje serce.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowo otwarty spis graficzny.
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X