45. Spring Day


Naprawdę podoba mi się Spring Day...
Nie jestem ARMY, ale sesje BTS są piękne i musiałam coś z tym zrobić. Notka tematyczna też jest dobra, prawda? Prawda. Chingyu planowała się przyłączyć, ale jej nie wyszło, więc sama coś opublikuje kiedyś... Albo i nie, w sumie to nie wiem...

Mam pomysły na szablony, ale nie zdążyłam ich zrobić i w sumie notka miała być później, jak je zrobię, ale wczoraj musiałam niespodziewanie wyczyścić laptopa... Zachowałam dodatki, grafikę, ale niestety przepadła większość programów, w tym open office, przez co nie mogę otworzyć pliku, w którym mam zapisane wszystkie kody... Więc dzisiaj znowu ubogo, a szablony zrobię jak dostanę się do kodów i będą w kolejnej (albo jeszcze kolejnej) notce.




NAGŁÓWKI



SYGNATURY




IKONY

  
  
  
  



Nie wie ktoś może jak używać Blendera? Chciałam poszerzyć swoją działalność o dodatki do The Sims 4 ale nie znam się na programach 3D...

3 komentarze:

  1. BTS naprawdę mają ładne, w szczególności do comebackowe <:
    Mój faworyt do nagłówek rap mon&Jin ♥
    Czekam na szablony!
    Pozdrawiam słodko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aigoo, napisałam komentarz jak jakieś pabu...
      W pierwszym zdaniu miałam na myśli, że BTS mają ładne combackowe sesje <:

      Usuń
  2. Urzekł mnie obrazek z tekstem "You never walk alone". To stwierdzenie jest prawdziwe, lecz niestety wiele osób o tym zapomina, przez co robią sobie dużą krzywdę. Sedecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X