48. Bonnie & Clyde



Tą notkę miałam gotową od ponad tygodnia, ale nie chciało mi się pisać notatki do folderu z szablonem.
Tak, zrobiłam w końcu szablon. Korzystałam przy tym z różnych instrukcji Rinne i nie pamiętam już, czy jeszcze jakichś. Ale szablon jest, a ja mam dużo nowych pomysłów na kolejne, w tym szablon główny. I skoro przy tym jesteśmy, to znając swoje możliwości, mogę obiecać nowy główny zapewne na urodziny bloga, bo wątpię, żebym zrobiła go szybciej </3


Wiem, że wchodzą tu tylko obserwatorzy, bo mimo, że prosiłam już jakiś czas temu o naprawienie tego, to ABC z niewiadomego powodu nie wyświetla się w nowościach na katalogu grafików. Tak więc, jeśli ktoś tu trafił przypadkiem i chciałby wpadać częściej, to po prawej stronie na górze w menu jest link do zaobserwowania ^^








Szablon bardzo minimalistyczny, tylko blog, nagłówek, menu i tekst. Nie wiem co jeszcze o nim napisać.
Gdyby komuś się to spodobało, to wszystkie informacje zawarłam w folderze, a jeśli czegoś brakuje, to można pisać. Mam nudne życie, kilka razy dziennie sprawdzam czy nie ma nowych komentarzy, więc na pewno odpowiem.

















Jeśli jest tu ktoś, kto tak jak ja nie ma co zrobić ze swoim życiem w wakacje i szuka ambitnego zajęcia, to ja takiego nie zapewnię, ale piszę fanficzki, zostawię tu link i można poczytać, a można nie czytać, ogólnie głupie i gimbuskowe, ale ludziom się podoba :| tu: klik



1 komentarz:

  1. Szablon to cudeńko! Mój faworyt z dzisiejszej notki ♥ Bardzo lubię gdy na minimalistycznym nagłówku są strony.
    Pozostałe prace też mi się podobają jednak zmieniłabym trochę ułożenie i wielkość napisów napisów <:
    Czekam z niecierpliwością na nowy główny ^^
    Pozdrawiam i życzę weny!!

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X