49. Anti


Sprawdziłam datę i wyszło na to, że tą notkę robię od dokładnie miesiąca. A najzabawniejsze jest to, że oprócz sygnaturek z Zico, wszystko zrobiłam wczoraj i dzisiaj.

I to nie tak, że nie miałam weny, czy laptopa, bo miałam ich nawet za dużo, ale nie chce mi się robić grafiki, bo wiem, że i tak wejdzie tu tylko kilku obserwatorów, nawet nie wszyscy, a o odwiedzinach innych osób nie mam co marzyć.

Przez ten miesiąc wyszło tyle cudownych piosenek, że nie wiedziałam, którą wybrać na tą przewodnią do notki, ale ostatecznie zostaję przy Anti, którą wybrałam jak tylko wyszła. To po prostu cudo. Ale i tak polecę tu pozostałe opcje, czyli: Artist od Króla Zico, ON/OFF dzieciaczków, na które czekałam od początku roku (przy okazji, dzisiaj urodzinki ma moje bubu maknae Laun), albo Get Your Luv trochę starszych dzieciaczków, na których czekałam 3 lata.




















Będę zmieniać nazwę bloga, ale jeszcze w sumie nie wiem na jaką...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X