55. Are You Okay?


Przyszłość tego bloga stoi pod znakiem zapytania... Ale od początku:
Skończyłam szkołę, zdałam maturki (a przynajmniej tak mi się wydaje), no i kiedy najmniej się tego spodziewałam, natrafiłam na ogłoszenie. Ale nie byle jakie. Praca dla grafika i nawet nie trzeba doświadczenia! A potem jeszcze się okazało, że właśnie zwolniło się miejsce. Zawsze powtarzałam, że przynajmniej przez rok po zakończeniu szkoły nie pracuję, nie studiuję, tylko śpię... A tymczasem nie minął miesiąc i prawie mam pracę.
No i tu pojawia się pytanie: czy po siedzeniu 8 godzin przed komputerem, pomiędzy fotoszopem i illustratorem (którego zostałam dzisiaj nauczona) to czy będzie mi się chciało jeszcze robić grafikę w domu?
Pozostaje nam Chingyu, czyli druga graficzka na tym blogu. Nie dodała tu nic od około 1,5 roku i obiecała notkę soon, ale jak niektórzy wiedzą, "soon" trwa czasami nawet kilka lat. Chociaż teraz się na mnie zdenerwowała i aż poszła robić szablon :D
Zachęćcie ją w komentarzach do wstawienia notki ;)













[KLIK]

Największy problem mojej grafiki polega na tym, że nie mogę znaleźć ładnych zdjęć ludzi, a idea tego bloga była taka, żeby robić wszystko z azjatami (a przynajmniej w 99,9%), no i gdy szukałam zdjęć dla siebie, zaczęłam je zapisywać i powstała paczuszka zdjęć OT12 EXO <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X