56. Shinzou wo sasageyo!

Shinzou wo Sasageyo! (wersja polska by AuronN)

Ja tam twierdzę, że blog może jeszcze powrócić do dawnych, świetnych chwil i tutaj Little Alpha nie powinna mi narzekać. Poza tym to nie tak, że rzuciłam grafikę po prostu tracę na to siły, aczkolwiek teraz znów zaczęłam mieć na to ochotę. 
Nie wiem co powinnam więcej napisać, ale na pewno powinnam gorąco przeprosić. Naprawdę długo musieliście czekać na mój powrót. Przepraszam was za to bardzo mocno. Mam nadzieję, że znów coś dodam. 
Zapraszam więc do notki.


Co do szablonu to jestem z niego zadowolona, choć był on zrobiony dawno, dawno temu. Mam nadzieję, że jednak nie jest aż taki tragiczny. 

Proszę bardzo prosto dla fanów Shingeki no Kyojin. Szablon wydaje mi się być uroczy i szczerze powiedziawszy to bardzo chciałam, by właśnie tak wyglądał. A wam się podoba czy jednak nie? Proszę o jak najszczerszą opinię. 

Kid & Shinigami (Soul Eater)

Leeteuk (Super Junior)

Rin (Ao no Exorcist)

Kuro (Servamp)

Sanji (One Piece)

Izaya i mała cząstka Shizuo (Durarara!)

Sunggyu (Infinite)

Myślę, że to już wszystko na dzisiaj. Dziękuję za przejrzenie prac.

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się szablony :) Drugi to mój faworyt. Ślicznie ci wyszedł <3 Pozostałe prace również cudowne. Nagłówki z Sould Eater i z Leeteukiem skradły moje serduszko <3
    Życzę weny i mam nadzieję, że nowa notka pojawi się w miarę szybko ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturka z Sunggyu przebiła wszystko <3 Jest przepiękna!
    Poza tym mega mi się podobają szablony, niby minimalistyczne ale mega fajnie zrobione <3 No i 2 nagłówek również przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X