57. I'm Not Afraid

HOLLAND - I'M NOT AFRAID (uwaga, homosie)

Zabierałam się do napisania tej notki już od bardzo dawna, no i w końcu muszę ją opublikować, nawet, jeśli jest prawie pusta. Na końcu jest speedart z tworzenia niespodziankowego logo dla Chingyu, ale ostrzegam, że na co dzień pracuję w Illustratorze, a tu byłam zmuszona użyć Corela, w którym nic nie mogłam znaleźć, więc wyszła komedia :|

Idę teraz robić coś do kolejnej notki i pogadać z Gyu o naborze, bo chyba byśmy otworzyły... ktoś byłby zainteresowany dołączeniem do tego bałaganu bloga?

A HOLLAND JEST MOIM KRÓLEM
i nawet nie wyobrażacie sobie, jaki on jest kochaniutki <3









wrzucam też okładki do moich opowiadań i wiem, że wattpad jest fe, bo zabiera blogerów, ale hej - sama nie chciałam się tam przenosić, ale nikt nie czyta już opowiadań na blogach ¯\_(ツ)_/¯
więc jakby ktoś jednak chciał, to tu link do mojego profilu: klik






(najbardziej spodobały jej się propozycje nr. 1 i 3, ale jeszcze nie wybrała, a tu blog: klik i ja też tam czasami coś dodaję)


9 komentarzy:

  1. Sygnaturki są naprawdę bardzo uroczę, choć według mnie brakuje w nich koloryzacji. Druga okładka też jest bardzo ładna :)

    Pozdrawiam, Danni xx.
    (https://graphic-danni.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chingyu też zawsze mówi, że muszę dodać koloryzacje, a ja się staram, żeby prace wyglądały jakoś "naturalnie", ale chyba nie wychodzi, skoro więcej osób tak twierdzi :/

      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  2. Ja też wolę Illustratora od Corela więc wiem co czujesz.
    Uwielbiam tą piosenkę Hollanda. Na początku sadziłam że I'm not afraid jest lepsze od I'm so afraid, ale teraz już nie wiem, bo kocham obie piosenki bardzo, bardzo. 2 okładka <3
    Sygnaturki mega mi się podobają <3 Nie wiem która lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham całego Hollanda i wszystkie jego piosenki, ale I'm not afraid jest chyba taką ulubioną, pewnie przez ten kiss w mv ;)

      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  3. Jeny, Holland to taka kochana buba! Uwielbiam go ;>
    Co do prac, to druga sygnaturka podoba mi się bardziej ;)
    Obydwie okładki są ładne, ale mój gust, który przeze mnie przemawia zakochał się w tej drugiej ♥
    pozdrawiam milutko x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że tyle osób kocha Taesia, żeby jeszcze w jego rodzinnym kraju tak go kochali <3
      Skoro twój gust zakochał się w okładce, to polecam opowiadanie, pełno tam podobnych zdjęć ;)

      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba 2 sygnaturka jest prześliczna<3

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :*
    Szablon główny przykuwa uwagę. Ładne użycie kolorków :*
    Sygnaturki ciekawe, ale moim faworytem jest pierwsza :)
    dodałam do obserwowanych <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X