58. New World Coming


Jak ktoś może zauważyć powyżej - ostatnio pokochałam Osobliwy Dom Pani Peregrine. Na razie tylko obejrzałam film niewiadomoilerazy, ale poluję na książkę <3 polecam piosenkę powyżej, a w ogóle, to cały film i soundtrack jest super, też polecam <3

Nie wiem ile minęło od poprzedniej notki, boję się to sprawdzić, ale hej - ważne, że jestem! Co prawda, mam dzisiaj niewiele, ale to dlatego, że w końcu zrobiłam szablon i to nie byle jaki, bo jeśli dobrze liczę, to ma prawie 30 wersji!

Cóż, moim marzeniem było bycie grafikiem. Gdy na ustnej maturze z angielskiego egzaminator zapytał, co chcę robić w życiu, odpowiedziałam, że chcę być grafikiem. Ale po trzech miesiącach codziennego siedzenia w PS przez osiem godzin, nie mam już nawet najmniejszej ochoty włączać go w domu. I blog przez to cierpi... Ale spokojnie! Nic nie zamierzam wieszać! Może mnie nie być tydzień, miesiąc, rok, ale wrócę!




[POBIERZ]
Ten szablon powstał z myślą o Jiminie, jednak w paczce dorzucam też zdjęcia pozostałych członków BTS, więc można wybrać wygląd szablonu, a nawet stworzyć paringi - to daje łącznie bardzo dużo wersji szablonu!

a tutaj podglądy z całą siódemką:
jimin | jin | rm | hobi | v | kookie | suga



Ta notka miała zawierać prace tylko w tematyce Star Wars, ale nie wyszło...







1 komentarz:

  1. Piękny szablon! Te kolorki takie bangtanowskie ♥
    Fajnie, że są wersje z każdym z chłopaków.
    Sygnaturka pomimo bałaganu na niej bardzo fajna.
    Nagłówek nieco pusty jak dla mnie, ale ma to swój urok ;p
    Czekam na kolejny post!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

to już jest koniec, nie ma już nic, ale możecie mnie teraz znaleźć na what a life!


AB City
to blog graficzny, założony 14.11.2014r przez Little Alpha i Chingyu. (a zamknięty 01.10.2020, kupa czasu!)

Szablon główny: od 01.09.2017r
Nagłówek: Chingyu
HTML & CSS: Little Alpha

Łączna liczba wyświetleń


Chingyu & Little Alpha AB CITY cr: X , X , X